Seguretat Alimentària

Bona tarda,

Em dic Isa i sóc nova en el món de l'administració pública i de la salut pública, estic en un ajuntament de menys de 20.000 habitants i estic sola. Haig d'iniciar les inspeccions sanitàries als diferents establiments de restauració (restaurants, bars, forns, pastisseries, mercats ambulants i no, foodtrucks, sushi.......) Em podrieu indicar on puc trobar la informació per autoformar-me i els protocols i tota la informació necessària? I si de pas, algú pot donar-me algun consell... Realment estic perduda!!

També em passa amb els establiments de pircings/tatuatges, i legionel·la.

Gràcies

Darrera resposta: Núria Bonada Sanjaume 03/12/2019 - 12:28

2 comentaris

Bonada Sanjaume, Núria

Bon dia Isa,

Des de la Unitat de Sanitat Ambiental també ens posarem en contacte amb tu per ajudar-te en els dos temes que corresponen a la nostra Unitat: tatuatge-pírcing i legionel·la.

Colom Solé, Mireia

Bon dia, Isa.

Des de la Unitat de seguretat alimentària de la Diputació ens posarem en contacte amb tu directament per veure de quina manera concreta et podem orientar, donar un cop de mà, i explicar-te a quins suports del catàleg pots optar. A la nostra web tens disponible també diverses eines i documentació que et poden ser útils.