Nou Informe d’indicadors de salut de la demarcació de Barcelona

Ja podeu consultar l’Informe d’Indicadors de salut per al conjunt dels municipis majors de 10.000 habitants de la demarcació de Barcelona. 2023.

Al següent enllaç trobareu:

• L’informe
  • El resum executiu
  • Les dades més rellevants

A través de més de 90 indicadors, l’informe mostra l’estat de salut de la demarcació i la tendència al llarg del temps.

Alhora, serveix de referència als ajuntaments que heu rebut l’Informe del vostre municipi per comparar els resultats locals amb els agregats del conjunt de municipis de més de 10.000 habitants de la demarcació (Barcelona ciutat exclosa).

Esperem que aquesta informació us ajudi a identificar problemes i desigualtats en salut i a prioritzar polítiques locals basades en l’estratègia de salut a totes les polítiques.

Per comentar qualsevol aspecte, ho podeu fer a través de la Comunitat virtual o l’adreça electrònica ssp.infoanalisi@diba.cat