Blogs

Missió “100 ciutats intel·ligents i climàticament neutres per al 2030”, de la C. Europea. Convocatòria d’expressió d’interès

Comparteixo la informació sobre aquesta convocatòria pensada per als municipis que estiguin interessats en poder arribar a ser pioners en l’assoliment de la fita de “Ciutat climàticament neutra i intel·ligent”, una estratègia a llarg termini marcada per la Comissió europea per assolir l’any 2050:

Cuina sense pares

A causa de la COVID-19 ens trobem a casa amb els nostres fills i filles, i per adaptar-nos a aquesta nova situació el programa Cuina sense pares és un recurs a tenir en compte.

Cuina sense pares inclou una gran varietat de receptes i píndoles de You-Tube protagonitzades per noies i nois amb la intenció que gaudeixin cuinant, i que ho facin de manera saludable.

Fonts Públiques

Hola.

Volem refer una font que havia existit un parc del poble on hi ha molts nens.

M'agradaria saber si hi ha normatives específiques de salut pública per les fonts.

Serà petita, i potser la volem fer amb algún element vegetal dins com nenufars i algun peix.