Gàbies de colom a propietats privades

Bon dia,

Ens estem plantejant col·locar gàbies de captura de coloms a edificis de titularitat privada, fins ara només ho havíem fet a edificis públics. Quan les empreses de control actuen a edificis municipals se'ls subministra documentació de prevenció de riscos, però en el cas d'edificis privats això seria més difícil.

El dubte que se'ns genera és com s'actua en edificis privats per a la prevenció de riscos laborals o en cas que l'empresa malmeti alguna part de l'edifici. Si l'empresa contractada per l'Ajuntament trenca un vidre entenem que sí que tenen una assegurança a tercers i ho hauríen d'arreglar, però en el cas que el personal es fes mal, per exemple, degut a una escala en mal estat de l'edifici, no tenim clar quina responsabilitat hi tindria l'Ajuntament.

Algun ajuntament ho està gestionant d'alguna manera?

Moltes gràcies.

Darrera resposta: Lídia Morgui Valls 17/05/2023 - 10:29